Kanjon Trešnjice – Drina – Sokograd – Manastir Svetog Nikolaja – Bobija

Kakva tura. U dva dana spakovana toliko doživljaja. Da li može to sve? Pa ako krenete rano ujutru u subotu – 5h30m i ako imate sjajno organizovanu turu i vodiče (khkh 🙂 ) DA, može sve…

Kada smo stigli u Ljuboviju shvatili smo da ekipa iz BGa kasni. Poziv i objašnjenje gumi-defekt..da ne bismo svi gubili vreme odlučim da prvu ekipu pošaljem sa moji drugarom lokalnim magom staza i bogaza Dućom iz PK Tornička Bobija da idu sa njim u kanjon a ja da čekam drugu grupu…tako da su oni otišli 45min pre druge…samim tim mogli su obići ono

što je po planu a ja sam sa drugom grupom improvizovao rečnu turicu, skakanje preko kamenja, gaženje kroz Trešnjicu, mokre noge, mokre patike ali uživancija.. Kanjon Trešnjice kao i hranilište Beloglavog supa…predivan predeo.

Nakon toga, svi zajedno smo otišli do motela na Drini kod Ljubovije, neki samo uživali i odmarali u hladu a hrabriji (i oni koji su poneli kupaći) skočiše u vodu…par spusteva, lagani ručak i pravac manastir.

Stigli smo i u manastir. Lepo zdanje, dobar smeštaj. Zadržali smo se koliko da se smestimo i odmah smo krenuli da se popnemo do Sokograda. Do vrha su nas pratile male isposnice sa Božijim zapovestima…Lepa šetnja. U povratku stižemo do još jednog dragulja, skrivenog vodopada…odmor za fotkanje i uživanje.

Povratak u manastir, planinarska večera gulaš i kupus pa odmor…neki odmah ležu a neki su ipak odlučili da odmore se na terasi, uz šum potoka, svežinu planine i laganu priču…ipak povečerje je do 22h i odosmo da se odmorimo.

Ujutru jak doručak pa odlazak na liturgiju. Sveštenik Nemanja divan duhovnik i domaćin. Uživanje je bilo biti kod njih.

Ipak svemu dođe kraj. Pakujemo se i krećemo za Bobiju. U Ljuboviji kupimo drugog drugara/brata/vodiča Jovicu i sa njim krećemo put Bobije. Lagano nas sprovodi kroz najlepše delove koje Bobija može da ponudi…Iako prelazimo 14.5km ne osetimo to ni u nogama ni u glavi…odmorni, srećni što popesmo još jednu divnu planinu Srbije, puni utisaka odlazimo kući.